Všeobecné podmienky
Odporúčame vám, aby ste si pred použitím internetového obchodu pozorne prečítali nižšie uvedené obchodné podmienky.
Používaním webovej stránky súhlasíte s nižšie uvedenými podmienkami. Ak nesúhlasíte s podmienkami, opustite prosím webovú stránku internetového obchodu ROSI Teh d.o.o. (ďalej len „ROSI Teh“).
Internetový obchod ROSI Teh si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť podmienky na stránke bez predchádzajúceho upozornenia.
Nasledujúce obchodné podmienky platia aj pre nákupy prostredníctvom iných inzerátov alebo inzerátov uverejnených v iných médiách.
Pred zakúpením produktov si telefonicky alebo e-mailom ujasnite akékoľvek nejasnosti.
Obrázky sa môžu líšiť od skutočných produktov, keďže sú od rôznych výrobcov, pričom funkčnosť každého produktu zostáva rovnaká.
Ceny
Všetky ceny zverejnené v internetovom obchode sú vyjadrené s DPH. Ceny sú platné len pri objednávke. Ceny v kalkuláciách sú pevné, môžu sa však líšiť od ceny v cenníku.
Všetky ceny produktov sú uvedené v eurách (€).
Spôsob platby
Platba je možna na dobierku, predfaktúrou alebo Pay Pal. O spôsobe platby rozhoduje kupujúci pri objednávke. V prípade platby na dobierku platí kupujúci doručovateľovi kúpnu cenu a náklady na doručenie. Pri platbe podľa predfaktúry (ak bola kúpna cena uhradená v plnej výške) kupujúci doručovateľovi nič neplatí, preto že všetko hradí pred realizáciou objednávky.
Všetok dodaný tovar zostáva až do úplného zaplatenia majetkom ROSI Teh.
Pri dodaní tovaru bude vystavená faktúra.
Doručenie a poplatky za doručenie
Kupujúci si môže zásielku prevziať osobne, na našej adrese po predchádzajúcej dohode. Alebo ho dostane do 2 až 10 pracovných dní od dátumu objednávky. V prípade osobného odberu tovaru v sídle spoločnosti Vám poštovné neúčtujeme.
Ak tovar nie je skladom, dodacia lehota sa môže predĺžiť na neurčito (zvyčajne do 30 dní). Doručenie položiek (zásielok), ktoré nie sú skladom, je možné skontrolovať pomocou odkazu pri položke „Spýtať sa na produkt/sklad“.
Donáška sa väčšinou realizuje v dopoludňajších hodinách (podľa harmonogramu doručovateľskej služby). V sobotu, nedeľu a sviatky tovar neposielame.
Zmluvným partnerom pre doručovanie zásielok je balíková distribúcia „GLS“, predávajúci si však vyhradzuje právo zvoliť si inú doručovaciu službu, ak mu to umožní efektívnejšie splniť objednávku.
Spôsob doručenia je dohodnutý v čase dokončenia objednávky.
Náklady na dopravu zahŕňajú aj náklady na balenie.
V prípade, že si kupujúci balík neprevezme, budú mu následne účtované náklady na balenie a odoslanie balíka, ktoré tým vznikli.
Záruka
Produkty v predaji v internetovom obchode ROSI Teh väčšinou patria do kategórie náhradných dielov, na ktoré sa nevzťahuje záruka.
Na výrobky sa vzťahuje záruka, ak je to uvedené pri článku na webovej stránke. Záruka je platná pri dodržaní pokynov a predložení faktúry. Záručné doby sú uvedené pri tovare na webovej stránke.
Ak neexistujú žiadne informácie o záruke, na položku sa záruka nevzťahuje alebo sú informácie momentálne neznáme. V druhom prípade môže kupujúci kontaktovať predávajúceho, ktorý mu poskytne aktuálne informácie.
Reklamácie
Každú reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť čo najrýchlejšie, samozrejme v prospech kupujúceho.
Pri každej reklamácii je potrebné vyplniť reklamačný záznam, ktorý nájdete na stránke pod záložkou reklamácie. Spolu s reklamovaným predmetom je potrebné predložiť aj fotokópiu faktúry.
Žiaľ, bez predloženej faktúry nemôžeme reklamáciu vyriešiť (preto je potrebné faktúru starostlivo uschovať).
Veci je možné vrátiť osobne na adresu "Dravinjska cesta 96, 2319 Poljčane" alebo poslať poštou, ale výkupné balíky neprijímame.
VŠETKY PREDMETY, KTORÉ KUPUJÚCI REKLAMUJE, POSIELAME VÝROBCU, resp. DODÁVATEĽOVI PRETO NIE JE MOŽNÁ OKAMŽITÁ VÝMENA ZA NOVÚ POLOŽKU!
Dodacia lehota
Internetový obchod ROSI Teh urobí maximum, aby tovar zákazníkovi doručil v uvedených dodacích lehotách.
Objednaný tovar je čo najskôr na ceste. Produkty skladom s doručením balíka môžete očakávať spravidla už 2 pracovné dni od objednávky, príp najneskôr do 10 pracovných dní.
Ak produkt nie je skladom, dodacia lehota sa môže predĺžiť na neurčito (zvyčajne do 30 dní).
Objednaný tovar zostáva až do uhradenia celej kúpnej ceny vo vlastníctve internetového obchodu ROSI Teh. Vyhradzujeme si právo doručiť za úhradu až pri odbere.
Internetový obchod ROSI Teh si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku, o ktorej zistí, že ju nemôže vykonať za uvedených podmienok, a vrátiť už prijaté nákupné peniaze bez úrokov.
Poškodenie výrobku
Kupujúci je povinný pri preberaní veci dôkladne skontrolovať obal a jeho obsah. V prípade poškodenia produktu je kupujúci povinný toto poškodenie bezodkladne oznámiť doručovateľovi. Kupujúci je povinný vyhotoviť spolu s poštovým pracovníkom úradný protokol a zvlášť starostlivo vyplniť časť o stave obalu a výrobku. Kupujúci odovzdá poškodený výrobok, čo spolu s úradným záznamom bude na náklady ROSI Teh d.o.o. zaslané na adresu odosielateľa. Po obdržaní poškodeného produktu pošleme zákazníkovi nový produkt čo najskôr.
Akékoľvek poškodenie vecí počas prepravy (zaslanej expresnou poštou) bude riešené príslušnou expresnou poštou.
V prípade, že kupujúci spozoruje poškodenie produktu po doručení, maximálne však do 3 dní po doručení, nahláste poškodenie na tel. č.: (041) 892-655. Podmienkou nahlásenia poškodenia produktu do 3 dní po doručení je uloženie obalu, na základe čoho sa určí, kde resp. ako k zraneniu došlo. Je tiež žiaduce, aby boli škody zaznamenané fotoaparátom a fotografie zaslané na adresu info@rositeh.si. Všetky následné reklamácie poškodenia produktu berú dopravcovia do úvahy len vo výnimočných prípadoch a naša spoločnosť ich nemôže riešiť.
Podmienky pre vrátenie tovaru
Spotrebitelia, ktorí nakupujú tovar prostredníctvom internetového obchodu ROSI Teh, môžu od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak nie sú spokojní s produktom alebo z iného dôvodu, ktorý nám musia oznámiť písomne do 8 dní od prevzatia tovaru. V liste o odstúpení od kúpnej zmluvy nemusí kupujúci uvádzať dôvod odstúpenia. Kupujúci je povinný vrátiť tovar za podmienok uvedených nižšie do 15 dní po oznámení o odstúpení od zmluvy na adresu sídla internetového obchodu ROSI Teh d.o.o.
Jediné náklady, ktoré sú spotrebiteľovi účtované v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú priame náklady na vrátenie tovaru. Neprijímame platby výkupného. Tovar musí byť nepoškodený a v rovnakom množstve, s originálnym obalom.
VRÁTENIE ALEBO VÝMENA POLOŽKY DO 14 DNÍ
Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť 100% hodnoty nákupu.
VRÁTENIE ALEBO VÝMENA POLOŽIEK OD 14 DNÍ DO 2 MESIACOV
Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť 80% z hodnoty nákupu.
POLOŽKY NIE JE MOŽNÉ VYMENIŤ PO 2 MESIACOCH
Alebo výnimočne pri niektorých položkách dohodou.
Pri výmene vecí je možné vystaviť kredit na 80% z kúpnej ceny.
VRÁTENIE ALEBO VÝMENA HYDRAULICKÝCH ČERPADLÍ NIE JE MOŽNÁ!
Podmienky vrátenia tovaru sú:
• Výrobok musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.
• K vráteniu musíte priložiť kópiu faktúry.
V prípade vrátenia nás prosím vopred písomne upozornite. Žiadosť o vrátenie tovaru zašlite na e-mailovú adresu alebo poštou na adresu:
ROSI Teh d.o.o.
Dravinjska cesta 96
2319 Poljčane
Možnosť vrátenia tovaru alebo odstúpenia od zmluvy sa neuplatňuje v týchto prípadoch:
- ak je výrobok vyrobený podľa návodu spotrebiteľa a prispôsobený jeho potrebám alebo ak ide o výrobok, ktorý sa rýchlo kazí, alebo o výrobok, ktorého dátum spotreby už uplynul;
- pri výrobkoch, ako sú hydraulické čerpadlá a iné položky, u ktorých nie je možné určiť, či boli používané a pri používaní môže mať výrobok vnútorné poškodenie, ktoré nie je viditeľné;
- ak ide o dodanie zvukových a obrazových záznamov alebo počítačových programov, ak spotrebiteľ otvoril bezpečnostnú plombu;
- ak ide o dodávku hygienických prostriedkov a výrobkov osobnej hygieny;
- ak ide o dodávku potravín a plastový obal je otvorený a/alebo poškodený;
- ak ide o doručovanie novín, časopisov a periodík;
- v zmluvách o hrách a lotériových službách;
- pri kúpe predĺženej záruky;
- pri zmluvách, ktorých predmetom je tovar alebo služba, ktorých hodnota závisí od vývoja na finančných trhoch, na ktoré spoločnosť nemá vplyv.
Kúpnu cenu vám vrátime najneskôr do 30 dní na váš bankový účet, ktorý preto musíte uviesť vo svojej reklamácii. Bližšie informácie o procese vrátenia produktu získate na telefónnom čísle 041/892-655
Prípadné náklady na vrátenie tovaru z dôvodu nespokojnosti hradí kupujúci.
Pri vrátení tovaru môže kupujúci obdržať akýkoľvek iný tovar zo skladu v rovnakej alebo vyššej hodnote.
Pred vrátením nás prosím informujte e-mailom alebo nám zavolajte na číslo 041/892-655, aby sme sa mohli dohodnúť na najlepšom spôsobe vrátenia. Výkupné zásielky neprijímame.
Odstúpenie od zmluvy musíme vždy dostať písomne alebo osobne.
Ochrana osobných údajov
Údaje zákazníkov, ktoré získame, starostlivo chránime. V súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (ZVOP-1) je internetový obchod ROSI Teh povinný chrániť osobné údaje svojich užívateľov. Vaše údaje použijeme len pre správne uskutočnenie nákupu a pre informovanie o novinkách v našom internetovom obchode. Vaše osobné údaje nebudú nikdy použité ani poskytnuté tretej strane.
Právne upozornenie
Internetový obchod ROSI Teh a všetky informácie v ňom uvedené sú chránené autorským zákonom a nie je možné ich reprodukovať ani používať bez predchádzajúceho písomného súhlasu. Ochranné známky a logá uznávaných spoločností sú ich vlastníctvom a používajú sa len na informačné účely a na jednoduché pochopenie.
Náklady na uplatnenie nároku
Okrem nákladov na omeškanie vám účtujeme aj iné náklady. To zahŕňa dodatočné náklady vynaložené vymáhacou spoločnosťou a poplatky za advokáta.
Sťažnosti a spory
Predávajúci si je vedomý toho, že podstatnou črtou spotrebiteľského sporu, aspoň pokiaľ ide o súdne riešenie, je jeho nepomer medzi ekonomickou hodnotou pohľadávky a nákladmi vynaloženými na samotné riešenie sporu. To je zároveň hlavnou prekážkou spotrebiteľa, aby nezačal spor pred súdom. Preto predávajúci vynakladá maximálne úsilie na vyriešenie prípadných sporov zmierom.
Prajeme vám veľa príjemných a cenovo dostupných nákupov!
S pozdravom tím ROSI Teh